lørdag 9. mai 2009

Godmorgon!!!

Natten har varit lugn. Var ganska trött när jag skulle lägga mig och somnade tack och lov ganska snabbt.
Har nu ätit frukost och sambon och hans pappa är i full gång med att renovera taket. Är lite rädd eftersom dom håller på att banka och slå så mycket. Men jag försöker hålla mig så långt borta som möjligt.

Funderar på om jag ska orka städa lite. Har ju inte så mycket annat att göra idag.

Solen skiner i alla fall än så länge. Det ser ut att blåsa lite också. Får hoppas att det håller sig så hela dagen.

Ha en fin lördag!

Kram Sandra

1 kommentar:

  1. Hej Sandra
    Kanon att du börjat blogga om Tinnitus. Jag jobbar mycket i Norge just nu, har varit i nästan hela Telemarken ute i skolorna och haft öppna föreläsningar för tinnitusdrabbade. Jag fins även på nettby.no mitt namn där inne är catsmile. Jag kommer länka upp din blogg där inne och även på min blogg. Jag har några personer i Norge som du borde få kontakt med. Skulle du kunna maila mig på cathrine@tinnituskonsulten.se så ser jag till att du får kontakt med dem som är mest aktiva i Norge just nu runt tinnitus.
    Lycka till med bloggen och hör bara av dig om du vill ha hjälp med något. PS! I augusti kommer jag tillbaka till Norge. ev. 2 veckor.

    SvarSlett