fredag 8. mai 2009

Hejsan!

Hej och välkommen till min blogg om hur det är att leva med tinnitus.

Jag kommer självklart att skriva om andra saker också men huvudsakligen om tinnitus.



Livet med Tinnitus innebär både med och motgångar och dagarna präglas ofta av trötthet och ibland av ångest/depression!

Ska tillägga att jag har haft Tinnitus i 10år nu och tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt i perioder.

Hoppas att kunna hjälpa någon med att skriva här. Kanske inte med att bli botad men genom att visa att DU är INTE ensam.



Tänkte bara med mitt första inlägg hälsa dig välkommen hit :-)!!!





Fråga gärna om det är nåt du/ni vill veta!!!

Kram så länge :-)

1 kommentar:

  1. Hej sandra hur mår du?
    jag lider också av tinnitus asjobbigt..under några år har den i stort sätt varit borta..så borta att jag glömde bort den.. o sprang med min ipod säkert på hög volym i 3 ggr i vekan tills för 3 veckor sedan då jag hörde tjutet igen..jag bra gråter o har ångest .men jag tvingar mej att jobba annars känner jag efter hela tiden.( det gör jag på jobbet med)men får pengar i alla fall..snälla sandra hör av dig...kram

    SvarSlett